Trebate pomoć? Za većinu vaših pitanja odgovore možete pronaći u našoj bazi najčešće postavljanih pitanja. Ukoliko i dalje ne nalazite odgovore, budite slobodni nas kontaktirati.  Kupovina na rublje.ba je diskretna, jednostavna i sigurna, sve proizvode imamo odmah na skladištu osim ako na proizvodu nije drugačije navedeno.

Pitanja u vezi dostave proizvoda

Da li dostavljate proizvode u inostranstvo?

Da, dostavljamo u sve države svijeta. Dostavu u inostranstvo (izvan BiH) radimo putem standardne poštanske službe (PTT), FedEx sistemom (avio) i A2B sistemom (avio). Za Evropu imamo dodatno i dostavu sa GLS cestovnim prevozom.

Koliko treba od narudžbe dok proizvodi ne dođu na moju adresu?

Uobičajeno vrijeme za dostavu je 24 sata ukoliko paket šaljemo brzom poštom unutar BiH. Ako šaljemo BH poštom 2 radna dana ovisno gdje se paket šalje. Za slanje u inostranstvo na linku: Dostava imate precizne podatke za sve kontinente i metode dostave.

Da li je moguće da poručim proizvode a da ih pošaljete kao poklon nekome drugome?

Da moguće je. Prilikom narudžbe možete navesti: ADRESA ZA DOSTAVU, koja može biti ili vaša ili od osobe koja prima paket.

Da li se dostavljanje proizvoda naplaćuje?

Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku. Više o cijenama dostave imate na stranici za Dostavu.

Da li se cijena dostave varira u kojem dijelu se Bosne i Hercegovine se nalazim?

Ne. Cijena dostave je fiksna za bilo koji dio BiH i dostavu vršimo u sve dijelove BiH. Urbana kao i ruralna mjesta.

Nalazim se u blizini vaše firme, da li mogu doći po produkte da ne plaćam poštarinu?

Da možete. Prilikom pravljenja narudžbe bilo bi dobro da naglasite da pošiljku želite da preuzmete u našoj radnji, da bi je pripremili.

Šta ako naručim proizvode i pošta ili dostavna kuća ih izgubi?

Paketi su osigurani od gubitka prilikom transporta. Ako dobijemo potvrdu od pošte ili dostavne kuće da je paket izgubljen, poslaćemo vam iste proizvode ponovo. Ukoliko te produkte nemamo na stanju u dogovoru sa vama šaljemo druge artikle ili vam vraćamo uplaćeni novac.

Da li dostavljate proizvode pouzećem, tj. da ih platim proizvode gotovom kuriru kada mi ih donese.

Da, to je moguće, ukoliko živite na prostoru BiH. Van granica BiH nije moguće plaćanje prilikom preuzimanja.

Ja sam u inostranstvu. Da li ću platiti taksu na uvoz pri preuzimanju paketa?

Odgovor varira od države do države, svaka država za sebe usvaja carinsku politiku. Takse na uvoz su nepredvidljive za nas, molimo raspitajte se u vašoj carinskoj upravi vezano za ovo. Uobičajeno pošiljke do 50€ se ne carine.

Mogu li odabrati u koje vrijeme želim dostavu?

Da možete. EuroExpress vrši dostavu u naznačeno vrijeme ali se dodatno plaća.

Kako mogu dobiti informacije o paketu koji mi je poslan?

Možete nam se javiti na e-mail ili telefon, i dostavite nam broj vaše narudžbe. Naše osoblje će provjeriti i ako je Tracking kod dostupan poslat ćemo vam ga. Ako kod za dostavnu kuću ne postoji onda ćemo mi kontaktirati dostavnu kuću i tražiti podatke za navedenu pošiljku.

Da li postoje dodatni troškovi za plaćanja gotovinom na kućnoj adresi, kuriru koji donese novac?

Ne. Kada pošaljemo paket, bio on sa povratom novca od strane kupca ka nama, ili ne, cijena i produkata i usluge dostave je ista. Ne uvećava se cijena ako naručite plaćanje gotovinom kuriru.

Pitanja u vezi Plaćanja

Na koji način je moguće platiti narudžbu?

Ako se nalazite u BiH možete platiti: Kreditnom karticom, preko PayPal, možete uplatiti novac na naš Žiro Račun, ili gotovinom pri preuzimanju pošiljke.
Ako se nalazite izvan BiH možete platiti: Kreditnom karticom, preko PayPal ili novac možete poslati preko WesterUnion sistema.
Sve detalje oko procesa plaćanja možete pročitati na linku: Plaćanje.

Da li mogu platiti produkte gotovinom kuriru kada ih donese na moju adresu?

Da možete, ako se nalazite na teritoriji BiH. Pri narudžbi označite da želite plaćanje obaviti metodom: Gotovinom pri isporuci (pouzeće).

U inostranstvu sam a nemam kreditnu karticu. Kako da platim?

Platiti možete uplatom putem Western Uniona. Detalje o tome imate na linku: Plaćanje.

Da li je sigurno da plaćam kreditnom karticom? Može li se desiti da mi neko uzme novac?

On-line transakcije su posebno osigurane, tehnološkim i pravnim mehanizmima. Posjedujemo certifikate kartičarskih kuća da su transakcije 100% sigurne, testirane i provjerene. Više o tome pročitajte na stranici: Sigurnost.

Koje kreditne kartice primate?

Primamo naredne kartice: Visa Classic, Visa Electron, MasterCard, Maestro.

Da li primate debitne kartice, kao što je Visa Electron i Maestro?

Da, primamo i debitne kartice.

Ako plaćam kreditnom karticom, kojom valutom plaćam?

Ako vam je BiH kartica, plaćanje će se obaviti u valuti KM. Ako je kartica izdana izvan BiH, onda će se sa kartice skinuti iznos novca kojeg banka izračuna po važećem tečaju, tako što pretvori KM iznos u iznos vaše lokalne valute, pa vam se novac skine u vašoj loklanoj valuti.

Da li mogu platiti sa PayPal?

Da. Omogućeno je plaćanje sa PayPal sistemom, karticama preko PayPal ili PayPal kreditom.

Kada ćete mi skinuti novac sa kreditne kartice?

Zahtjev za prenos novca će biti poslan odmah po završeku narudžbe. Novac će prebaciti vaša lokalna banka sa vašeg računa, spram ugovora koji imate sa bankom. Za debitne kartice uobičajeno je da novac skine u roku od 24h od obavljanja transakcije, a za kreditne kartice, jednom mjesečno, uobičajeno 20. u mjesecu za transakcije obavljene u prethodnom mjesecu.

Šta ako ja naručim više produkata i platim kreditnom karticom, a kasnije se utvrdi da nemate sve produkte?

U tom slučaju, u dogovoru sa vama, možete da izabarete neke druge artikle ili vam možemo vratiti razliku uplaćenog novca.

Želim da platim na žiro račun. Na koji račun? Nalazim se u BiH.

Uplatiti možete na naš žiro račun u UniCredit Bank. Broj računa je: 3386302200832660.

Želim da platim na žiro račun. Na koji račun? Nalazim se izvan BiH.

Zbog problema oko plaćanja transakcijskog troška ovaj metod slanja novca ne preferiramo. Odobravamo ga samo u slučajevima kada se radi o jako velikim narudžbama i ako je to slučaj kontaktirajte nas. Preporučujemo da iz inostranstva vrši uplata Kreditnom karticom, PayPal plaćanjem ili preko WesterUnion.

Želim da platim putem Wester Union organizacije? Kako?

Detaljno upustvo imate na linku: Plaćanje.

Šta ako haker provali u vaš server, da li može uzeti podatke o mojoj kreditnoj kartici?

Ne, podatke ne može uzeti, jer ih ne čuvamo na serveru, niti igdje drugo. Svaki puta kada naručuje produkte morate unijeti podatke vaše kartice, koji se šalju banci. Podaci ne ostaju na našem serveru.

Šta ako neko prisluškuje moj telefon, žice ili vazduh preko kojeg se spajam na internet? Da li mi može ukrasti broj kreditne kartice?

Ne. Podaci o vašoj kartici putuju kriptovani. Ako haker prisluškivanjem dođe do vašeg paketa informacija neće ga moći dekodirati. Za ovo se koristi SSL (https) standard i rublje.ba ima implementiran https.

Da li je porez (PDV) uračunat u cijenu?

Da, PDV je uračunat u cijenu koju vidite kraj produkta.

Ja sam u inostranstvu, da li imam pravo na povrat PDV?

Kupci iz inostranstva su oslobođeni plaćanja PDV poreza. Tako je u zakonu. Ali naša Uprava za indirektno oporezivanje nas još uvjek nije snabdjela sa odgovarajućim obrascima koji se odnose na fizička lica. Dok naša državna administracija ne počne primjenjivati zakon u punom obimu stranci će morati plaćati ovaj porez. Još uvjek nemamo informacije o tome kada će se ovo riješiti za fizička lica. Za pravna lica iz inostranstva se po potrebi ova dokumentacija može pripremiti.

Da li se dostavljanje produkata naplaćuje?

Da. Dostava se naplaćuje po važećem cjenovniku. Više o cijenama imate na stranici za Dostavu.

Kako iskoristiti kod za popust?

Na zadnjem koraku procesa kupovine, nakon što odaberete način plaćanja, u polje predviđeno za unos koda upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite sa procesom narudžbe.

Da li plaćam naknadu banci ukoliko kupovinu obavljam sa karticom?

Ne. Proviziju za bankarske usluge plaća Trgovac. Vama će sa kartice biti skinut tačan iznos novca koliko artikli i dostava vrijede.

Da li mogu dobiti ispravno popunjenu uplatnicu, kako ne bi pogriješio/la prilikom unosa podataka?

Da možete. Javite nam se na mail i poslaćemo vam primjerak ispravno popunjene uplatnice.

Da li ću dobiti fiskalni račun za kupljene proizvode?

Da, za svaki kupljeni artikal izdajemo fiskalne račune.

Pitanja u vezi Povrata

Isporučeni proizvod je oštećen, mogu li ga vratiti?

Sve artikle koje šaljemo su novi i bez oštećenja. Artikle pakujemo tako da se pri normalnom rukovanju ne mogu oštetiti. Ako je artikal oštećen u transportu ili niste zadovoljni stanjem naručenog artikla, imate ga pravo vratiti. Vraćene artikle ćemo zamjeniti i poslati nazad. Ako nemamo zamjenskih artikala izvršit ćemo povrat uplate ili u dogovoru sa Vama preinačit ćemo narudžbu.

Isporučeni proizvod mi se ne sviđa ili nije odgovarajuće veličine, mogu li ga vratiti?

Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe). Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, nenošeni i neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima te u originalnom pakovanju. Zbog higijenskih razloga rublje.ba niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su upotrebljavani.

Koja je procedura za povrat proizvoda?

Ukoliko želite da vratite proizvod javite nam se i kažite koji je razlog povrata. Nakon toga ćemo dogovoriti uslove vraćanja proizvoda nazad kao i metod dostave.

Ko snosi trošak dostave vraćenog proizvoda

Ukoliko je proizvod bio oštećen prilikom preuzimanja troškove slanja proizvoda nazad kao i slanje novog artikla na adresu snosimo mi. Ako vam se proizvod ne sviđa ili želite iz nekog drugog razloga da ga zamijenite troškove dostave snosite vi.

Koji je vremenski period u kojem mogu izvršiti zamjenu proizvoda?

Proizvode možete zamijeniti u roku od 5 radnih dana pod uslovom da nisu nošeni, oštećeni i u orginalnoj ambalaži. Da bi zamijenili artikal potrebno je odmah prilikom prijema da nam javite i obrazložite zašto proizvod želite da zamijenite.

Pitanja u vezi procesa narudžbe

Kako da naručim proizvode?

Izaberite proizvod ili više njih koje želite kupiti. U blizini će se nalaziti dugme DODAJ U KORPU . Klikom na to dugme ubacujete proizvod u korpu. Klikom na ikonu Korpe u gornjem desnom uglu stranice započinjete proces naručivanje. Slijedite upute i izabrani proizvodi će doći na vašu kućnu adresu.

Imate mnogo proizvoda kako da nađem oni koja me baš interesuje?

U gornjem lijevom uglu imate ikonu sa lupom, za pretragu. Klikom na nju otvoriće vam se polje za pretragu. U polje za unos teksta za pretragu. Unesite tu barem dio imena proizvoda, šifru artikla i ukoliko ga imamo u katalogu pokazat će vam se u rezultatu.

Koje proizvodi su novi a koji rabljeni?

Svi proizvodi koje prodajemo su novi i u orginalnoj ambalaži. Ne prodajemo rabljene prizvode.

Kako da nađem proizvode koji su na akciji?

Proizvodi koji su na akciji su posebno označeni sa markicom: Akcija.

Kako da iz korpe da izbacim neke proizvode?

Kada otvorite vašu korpu kraj svakog proizvoda u korpi stoji malo X. Klikom na njega ćete označeni produkt izbaciti iz korpe.

Zašto moram imati profil?

Nije obavezno da imate profil. Možete narudžbu izvršiti i bez kreiranog profila. Ali ako imate profil svi vaši unešeni podaci, o adresama o telefonu i sl. se pamte i ne morate ih unositi svaki put. Osim toga dobijete i dodatne mogućnosti: možete pratiti statuse narudžbe, imate istoriju ranijih narudžbi, dobijete adresar, možete objavljivati komentare, možete se pretplatiti na obavještenja na E-mail, imate svoju korpu zapamćenu čak i ako ne naručite proizvode.

Kako napraviti profil?

U vrhu strnice imate link: Napravi profil. Unesete vašu mail adresu i lozinku po želji i već ste kreirali vaš profil. Ili napravite profil uz pomoć Facebook ili Google prijave.

Kako ću znati da je izvršena kupovina?

Ako ste proces narudžbe prveli do kraja i dobili potvrdni e-mail vaša narudžba je prošla.

Naručio sam, ali nisam dobio e-mail za potvrdu narudžbe?

Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30-ak minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili stanje, ili ponovite narudžbu.

Kako ću provjeriti status narudžbe?

Prijavite se u vaš Profil sa e-mail i lozinkom (ili sa Facebook loginom). Unutar Profila imate link: Moje narudžbe, i tu možete da vidite sve vaše narudžbe i njihove statuse.

Pitanja u vezi ponude produkata

Da li je ovo sve pdoukata što nudite?

Da to su proizvodi koje imamo na stanju i koje vam možemo odmah poslati.

Da li mogu poručiti od vas produkt koji nemate u katalogu?

Možete nam javiti koji vas proizvod zanima. Mi ćemo provjeriti sa našim dobavljačima da li ga imaju na stanju i javiti vam da li je dostupan ili ne, i kada će biti kod nas u skladištu ako je dostupan.

Kako ću znati od kojeg je materijala prizvod?

Za svaki je artikal navedeno od kojeg je materijala. Kada otvorite artikal koji vas zanima u dijelu „Više informacija“ stoji od kojeg je materijala kao koja je i veličina artikla.

Opis mi nije dovoljno deskriptivan, koga mogu kontaktirati da dobijem više informacija?

Javite nam se, a mi ćemo se potruditi da vam damo više informacija za proizvod koji vas zanima.

Pitanja u vezi zaposlenja?

Mislim da mogu pomoći u razvoju vaše firme, da li mogu aplicirati za posao?

Da, pošaljite nam vaše pismo namjere, preporuke i CV na adresu: info@rublje.ba. Rado ćemo razmotriti vaš zahtjev.

Koja znanja su potrebna za rad u odjelu: rublje.ba?

Ako ste magento developer, ili dobri u prodaji i odnosima sa dobavljačima, ako imate iskustvo u on-line marketingu ili upravljanju timom ljudi, ili imate vještine za rad u službi za podršku, javite se.

Pitanja i odgovori za dobavljače

Ja sam dobavljač za rublje, da li ćete prodavati i moje proizvode?

Da, potrebno je da sklopimo dogovor i ugovor o daljnjoj prodaji.

Da li kao dobavljač mogu da utičem na cijene knjiga na vašoj stranici?

Zavisi od toga kako se dogovorimo. Možete da formirate cijene unutar web trgovine ako se tako dogovorimo i takav ugovor sklopimo.

Da li možemo zajednički raditi akcijsku prodaju, po sniženoj cijeni?

Možemo, ali unaprijed treba da se dogovorimo oko uslova prodaje.

Da li vam mogu poslati bolje fotografije i opise za već objavljene produkte?

Ukoliko imate kvalitetnije fotografije ili bolje opisi, bilo bi nam drago da nam to pošaljete. Rado ćemo ih objaviti.

Ako vam pošaljem opise i ostale podatke vezano za nove produkte koliko vam treba da to objavite na internetu?

Ovisno koliko produkata treba da se obajavi. Ali ne više od 5 radnih dana.

Ko su vaši kupci?

Svi građani koji imaju pristup internetu, u cijelom svijetu. Marketinškim kampanjama se ciljano reklamiramo kroz domaće i regionalne medije i socijalne mreže ljudima koji su sa područja BiH, Hrvatske, Srbije i Crne Gore, ali naš kupac može da bude bilo ko, bilo gdje. Uglavnom su to ženske osobe starosne dobi od 18-45 godina.

Da li radite sa dobavljačima koji su izvan BiH?

Da. Ako ste dobavljač iz inostranstva možemo da radimo i sa Vama. Javite se preko stranice za kontakt.

Da li je moguće da reklamirate proizvode i primate narudžbe, prije nego se pojave na tržištu?

Da moguće je. Kada se proizvod pojavi na tržištu poslaćemo narudžbe koje smo primili.

Želite koristiti naše podatke ili postaviti link?

Smijem li objaviti link ka vašoj stranici ili ka nekom produktu sa stranice?

Da, možete objaviti link, koji god i bez ikakvih uvjeta.

Da li mogu preuzeti sadržaj sa vaše stranice i objaviti ga na svojoj stranici?

Da ako navedete da ste sa stranice rublje.ba preuzeli podatke. Ovo se odnosi na tekst, fotografiju ili bilo koji objavljeni podatak na ovoj stranici.

Da li plaćate za reklamiranje na internetu?

Da, ako je vaša stranica (servis) veoma dobro posjećena tj. ima 8000 ili više posjetilaca na dan. Javite se sa ponudom za reklamiranje na email: info@rublje.ba.

Možemo li se dogovoriti za kompenzaciju, reklamiranje za produkte?

Da. Možemo se dogovoriti da platimo reklamu u rublju, u novcu ili razmjenom linkova. Ovo radimo samo u slučajevima ako vaš sajt ima odgovarajuće statističke rezultate.

Da li imate baner sa kojim vas možemo reklamirati?

Da, javite nam se na e-mail info@rublje.ba, i poslat ćemo vam banere

Pitanja u vezi rublje.ba trgovine

Gdje je vaša lokacije?

LEFTOR d.o.o. PJ Point
Alije Izetbegovića bb, Zanatski centar
75350 Srebrenik
Bosna i Hercegovina

Kako da vas kontaktiramo putem telefona?

Naši brojevi telefona su: +387 35 643 448 ili +387 62 267 127

Koje je vaše radno vrijeme?

Od 8:00 do 16:00 svakog dana osim nedjelje i praznika. Nalazimo se u GMT+1 vremenskoj zoni

Koji vam je žiro račun?

Žiro račun kod UniCredit banke: 33863 02200 832 660

Koji je vaš PDV i ID broj?

ID broj firme je: 4209794530026 PDV broj firme je: 209794530000.

Gdje se mogu naći vaše rješenje o registraciji, PDV i ID broj?

Skenirane dokumente možete preuzeti na ovoj stranici:
ID broj
PDV broj
Rješenje o registraciji

Dodatna pitanja

Ako imate dodatna pitanja obratite nam se na:

email: info@rublje.ba
Telefon: +387 35 643 448
Telefon: +387 62 267 127
Fax: +387 35 643 448
Skype: info@rublje.ba